lauantai 1. toukokuuta 2010

Mä en oo tämän näköinen, oikeesti silmät hehkuen mä vannon nimeen rakkauden

Ihan oikesti, mut salaa! Niin se aika ja ihmiset muuttaa ihmistä ja muokkaa. Hämmentävää mutta hienoa! Laulu laulajaansa koulii.

Viimeisen vuoden aikana oon muuttunu hurjasti. Viime kesän jälkeen mikään ei oo ollu niinkuin ennen. Se on upeutta, kaipaan muutosta elämässä. Paras muutos on omassa itsessään tapahtunut, joka vahvistaa.

Ja mistä nyt puhun? Minun (minä minä, oma napa on paras! Kohta mennään yleiseen tasoon...) itsetunnon noususta ja siintä, että olen hyväksynyt itseni, kehoni ja mieleni. Lukion loppumisella saattaa olla osuutta asiaan.
Viime kesänä, noin tarkalleen vuosi sitten olin eksynyt, masentunut ja elämässä oli suunta kateissa. Lopulta löysin sen. Toki sitä piti vähän etsiä Saksasta ja Helsingistä, hieman Kotkastakin. Lopulta se kuitenkin löysin.
Matkalla tapasin ihmisiä(pääosin työharkassa), jotka on vaikuttanu mun elämään ja siihen miten itseäni katson. Ne ihmiset nosti itsetuntoa, kerto et oon hyvä näin ja mä ihmettelin! Miten kukaan voi hyväksyä mua tälläsenä suorastaan omituista. Ne kuitenkin hyväksy ja tunsin oloni hyväksi.

Juurikin kuluneen vuoden aikana itsekuvani on noussut, tiedän, et oon hyvännäkönen ja saan kenet vaan, jos haluun. Julistan usein ihmisille, et tiedän olevani hyvä ja kaunis. Musta se on ihanaa! Ja etsä voi ketään rakastaa täysillä, josset rakasta ittees ees vähän. Toki muistan muitaki kehua, toisen ihmisen hymy on kauneinta, mitä ikin koskaa on.

Ainoa, mikä tässä ärsyttää on se, et ku meen ja julistan ihmisille et kattokaa ku oon kaunis tänään, ni johan siel on joku, joka happamana tokasee "itsekehu haisee". Mikä vittu se on, et tässä maassa ei saa uskoa itteensä, mikä? Kun kehtaat sanoa positiivisen mielipitees itestäs ni jo tulee "omakehu haisee!" Miksi mun pitäs aina olla vaan itteeni polkees maahan, jos oon tyytyväinen itteeni hä? Kateellisuus on ihan tylsää ja siitä juontuvat muut ilkeet asiat, mut kait se on 98% suomalaisista se perusluonne, et jos toisel menee hyvin ni sit koetetaan saada sen mieli ales takas, ettei siitä vaan tuu parempaa ku se vois koskaan olla.

Että:
Mä oon kaunis
ja hyvä
Kattokaa nyt
ku huudan sen
tuuleen ja sen
kuulee koko maailma

-Satu sutu

P.s: Ikävä kalvaa, mut silti se on hienoo. Taian tykkää susta paljon!

3 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä tosta! Mulla on kans nykyään melkosen hyvä itsetunto, ja oon oikeesti sitä mieltä et oon ihan kaunis ja lahjakas, mut härreguud jos siitä uskaltaa sanoa mitään ääneen :O maailma tuhoutuu!! pitäis vaan valittaa ja vähätellä itteään ni pysyis ihmiset tyytyväisinä... *huoh* Ja sinä olet kaunis ja laulat hyvin! Joten ole iloinen siitä ihan vapaasti, ei se oo sun ongelmas jos muut ei osaa suhtautua hyvään itsetuntoon :P ♥

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! Joo ei saa ääneen sanoa, tai oot kuspo :'D vittuperkeleet

    Säkin oot kaunis ja vallattoman sulonen <3

    VastaaPoista
  3. heei, oot mun lukijana mun blogissa. ja mä vaihdan ton mun blogin sillein että sitä ei voi lukea kuin vain kutsutut käyttäjät. joten jos sua kiinnostaa vielä lueskella sitä, niin heitäppäs mulle sun sähköposti. :>

    VastaaPoista