tiistai 7. syyskuuta 2010

Täällä taas

Alotin iltalukion, et sais nostettua KA:ta. Ehkä joskus pääsis viel opiskelee sit yhteisöpedagokiks! Musta tulee isänmaantoivojen kasvattaja, vapise Suomi!
Meidän nuoret o kuitenki sun, mun ja naapurin Saimin tulevaisuus. Ne on ihan pieniä viel, ja joutuu kovaan maailmaan. Ne ei tiedä, miten tehä oikeet valinnat; toisil ei oo ollu ikinä oikee valmiuksia miettiä mitään eettisesti. Tietyt miettii liikaaki.
Jotkut tulee vaikeista oloista kotoa ja toisilla elämä on helppoa ku heinänteko.
Joidenki pitää pitää huolta vanhemmistaa; ja toiset ei oo ikin kokenu sellasta rakkautta ja turvaa, mikä perhees pitäis olla.
Niitä mä tahon kasvattaa ja ohjaa siihe, et yhteiskunta ois joskus viel sellanen, et kaikil ois rakkautta, vaatteet, ruokaa ja sit viel rahaaki. Tää kyl on aika naiivi ja optimistinen unelma... Ei se vissii ikin toteudu, ei ainakaa mun elinaikana! Toivoa kuitenki saa :)
Pointti on siis, et noi nuoret o meiän tulevaisuus. Miettikää parii otteesee, ennenku alatte taas paasaa, kui nuoriso on paskaa ja ei osaa mitää.

Iltalukios on ihan mielettömän kivaa! Kaik opet tosi inspiroivia ja -ette ikin usko- en malta koskaan venaa uutta äikäntuntia! Haha, ajatella et viel kaks vuotta sit, se oli yks niist aineist, joita en voinu sietää? Kaiketi oon kasvanu viimisen vuoden aikana henkisesti? Jännää, aikuistun! Pelottavaa suorastaan, mutta ehdottomasti hykerryttävän, kikerryttävän jännää!

Kävin salilla tos maanantaina pikatreenis. Näin siel vanhan liikanmaikan, se sano et oon laihtunu :D Tai siis ilmasi asiasa näin "sulta on massaa hävinny". Tulin niin onnelliseks siitä hiiih <3 Sit juteltii kaikkea liikunnasta ja ope oli tyytyväinen, ku oon alottanu säännölliset treenit :) Niin oon mute minäkin! Parempi fiilis, ku saa liikkua aijai!

Huomen ois Kymppilinjan keikka Armaas! Sinne pitää päästä <3
Vielku Asa tulis Kotkaa keikkaa...

Tietyil Suomiräp-artisteil on paljoki asiaa ;D

Rakkaudella: Satu

p.s: Kymppilinjan Kaupunkilapset on hieno biisi!
http://www.youtube.com/watch?v=0lqAITkYLKs&feature=related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti