keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Arond each corner, there's a channge

Vietin kolme päivää Kouvolassa piirrellen. Vaikka vikan päivän pitiki askarrellapaskarrella hattu! Tein Pikachu-hatun :3 khih
Ekana päivänä meitä oli paljon! Tosi tosi tosi paljon, hui! Moni niistä oli pelottava ja hurja nutturapää.
Ekassa tehtävässä piti piirtää kaks elämän kohokohtaa. Sellanen mikä on jo tapahtunut ja sit, mitä oottelee tulevalta. Jo tapahtuneeseen piirsin riparin. Siis en mitään ryhmäkuvaa, vaan kuvan, jossa keskellä soikiossa on risti ja ristin eessä pin-up likka heh, taustalle japanilaisia pilviä ja soikion oikealle puolelle ankkurin, vasemmalle sydämen ja ylös laivan. Teksti piti kirjottaa siihen kans, mut vaan yks lause. Kirjottelin siihen: "Jottei yksikään, joka häneen uskoo jäisi pimeyteen, vaan saisi iankaikkisen elämän".
Tulevaisuuskuvaan piti tehä kuva, mitä toivoo tulevalta. Piirsin new school-pääskyn, tähtiä sen yläpuolelle ja ales taas pilviä.Tekstinä oli "Jos minulla on vapauteni, minulla on kaikki"
Päivänä kaksi (pääsin jatkoon) piti stailaa Gaga ja sen lava :D nauratti... Gagasta tuli upea, mut lavasta ei niin ;<
Kolmantena askarreltiin, tein Pikachu-hatun ja sit piti piirtää kuva, mihin on suunnitellu puutarhajuhlat. Tein iloiset " 'aikuisten' pokemonfanien kokoontuminen"-juhlat :3
Hienoo ois, jos pääsis siihe kouluun! Vaikutti kivalta ja voi, saan piirtää! Jännityksella odottelemme tuloksia...

Mulla oli muutakin asiaa... hmmm...

Ainiin!

Viimeaikoina, oon ollu hurjan ilonen!
Vastoin yleisiä käsityksiä, en o aina sellanen, et ku oisin spiidiä vetäny. Hetki sitten olin kovin vetämätön ja maissa. Pidin yhteyttä viiteen-kuuteen ihmiseen, koska ne piti muhun...
Mutta siis! Viime aikoina, olen ollut iloinen, hih kivaa!
Vaikka tosin oon lihonu, vissii... En anna sen häiritä, tuokaa lisää makeisia!

Tekisi mieli jäätelöä... Yrrrrrr
Viivi, kiltti, tule kylään nyt :3 tuo jäätelöä, kiitos! <3
(tiien, et kuiteki luet, hähä)
Saan aika usein talvella tälläsiä "pakko saada syödä yöllä"-juttuja. Varmaan liittyy siihen, et valo vähenee ja keho alkaa bulkata talvea varten. Ihme eläin oon :D Karhu!

Tuli syömisestä mieleen että:

Voisin elää karkilla, jos se ei lihottaisi/tuhoaisi hampaita ja terveyttä.
Miksi kaikki kiva elämässä on joko moraalitonta tai lihottavaa?

http://www.youtube.com/watch?v=S_oLCJIYOVU
oon ihan mielistyny tohon biisiin :3

Rakkaudella: Satu

2 kommenttia:

  1. "Tekisi mieli jäätelöä... Yrrrrrr
    Viivi, kiltti, tule kylään nyt :3 tuo jäätelöä, kiitos! <3
    (tiien, et kuiteki luet, hähä)"

    AAAA HITTO ARVAA KUOLINKO NAURUUN TOLLE? XD Niin mistä helvetistä arvasit, että heti ku huomaan sut mun blogin lukijalistalla, on pakko ettiä onko sullaki blogia täällä XD mut joo, mä yritän pummia iskältä jätskirahaa ja tuun vierailemaan heti kun saan sen kasaan >8)

    .....saattaa viedä hetken.

    VastaaPoista
  2. koska oon megaovela!
    Tottakai mulla on blogi :D muutenhan oisin enemmän irrationaalinen ja sekasin ku normaalisti X)

    Jaateloo <3

    VastaaPoista